290

ڈائٹنگ ٹپس … پریشان ہونے کی ضرورت نہیں … یہ 12 نکات پڑھیں (تیمور خان)

تحریر: تیمور خان.
ترجمہ: شاہد مرتضیٰ چشتی.

وزن میں اضافے کا مسئلہ اب سب کے لئے ایک عام مسئلہ ہے اور ہر کوئی تندرست رہنے کے طریقے سے جاننا چاہتا ہے کہ کس طرح ڈائیٹنگ ٹپس کے ذریعے اپنا وزن کم کرے۔ بیشتر افراد انٹرنیٹ پر بہترین تجاویز، یا اپنے کھانوں کے ذریعہ وزن کم کرنے کے طریقے تلاش کرتے رہتے ہیں کہ وہ کون سا کھانا کھائیں اور انہیں کیا نہیں کھانا چاہئے، وہ دن کے مطابق ڈائیٹ پلان کی تلاش میں رہتے ہیں۔

روزانہ ورزش کے معمولات کو اپنانے کے بعد بھی پوری دنیا میں زیادہ تر لوگ اپنے وزن میں اضافے کی پریشانی سے آذاد نہیں ہوپاتے. پھر ان کے ذہن میں مختلف خیالات آتے ہیں کہ ورزش کے ذریعے وہ اپنی اضافی چربی کو ختم کرنے کی کوشش کریں. بہت سے لوگوں کے خیال میں صرف کھانا چھوڑنا وزن کو قابو میں رکھنے کا طریقہ ہے. اگر ان کا مسئلہ کسی حد تک حل ہوبھی جائے تو پھر ان کو کمزوری کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور بہت سی بیماریاں انہیں اپنی لپیٹ میں لے لیتی ہیں۔

بھاری کھانا کھانے سے ہمیشہ پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے. یہی وجہ ہے کہ زیادہ تر ڈاکٹرز برگر، بوتل وغیرہ جیسے جنک فوڈ نہ کھانے کا مشورہ دیتے ہیں …

یہاں میں آپ کو کھانے کے کچھ مشورے بتا رہا ہوں تاکہ آپ اپنے بدترین دشمن بڑھتے وزن کو شکست دے سکیں۔

1. ناشتہ ضرور کریں:
بہت سے لوگ صبح کا ناشتہ چھوڑ دیتے ہیں کیونکہ ان کو ورزش سے اپنی چربی کو گھلانے میں مدد نہیں مل رہی ہوتی. لیکن ناشتہ چھوڑنے سے انکو ضروری وٹامنز نہیں مل پاتے اور پھر بھوک ذیادہ لگنے لگتی ہے اور اس وجہ سےبار بار کچھ نا کچھ کھانا پڑتا ہے، جس سے زیادہ چربی مل جاتی ہے۔ چربی کھلانے کے لیے یہ سب سے اہم غذائی مشورہ ہے کہ صبح کا ناشتہ ضرور کریں.

2. سبزیوں اور پھلوں کو کھانے کی عادت بنا ئیں:
ہمیشہ سارا دن سبزیاں اور پھل کھائیں کیونکہ اس میں کیلوریز اور چربی کی مقدار کم ہوتی ہے لہذا جب آپ بھوک محسوس کریں تو آپ دن بھر ان چیزوں کو کھا ئیں آپ کی بھوک بھی مٹ جائے گی اور ان سے معدنیات بھی مل جاتی ہیں۔

3. سارا دن کھانا:
سارا دن کھانے سے ہمیں تازہ اور صحت مند رہنے میں مدد مل سکتی ہے لیکن آپ وہ چیزیں مت کھا سکتے جو زیادہ چکنائی کی حامل ہوتی ہیں جیسے مکھن، چاکلیٹ، غیر قدرتی مشروبات وغیرہ، آپ صحت بخش غذائیں کھائیں جیسے گاجر اور دیگر پھل وغیرہ جو ہمیں ک کم کیلوریز مہیا کرتی ہیں۔

4. ٹھنڈا پانی پینا چھوڑ دیں:
یہ ٹپ بہت عام ہے لیکن اس پر کوئی بھی توجہ نہیں دیتا. کوشش کریں کہ کبھی بھی ٹھنڈا پانی مت پئیں کیونکہ یہ بھی اضافی چربی کے جمع ہونے کی ایک بنیادی وجہ بنتا ہے. اور ویسے بھی نہایت ٹھنڈا پانی صحت کے لئے نہیں ہوتا. لہذا ٹھنڈا پانی سے بچیں صرف عام پانی ہی پی لیا کریں۔

5. کمپیوٹر کے سامنے یا کسی بھی دوسرے سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے استعمال کے دوران اپنا کھانا مت کھائیں:
اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنا کھانا کمپیوٹر، ٹی وی یا کسی اور سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے سامنے مت کھا ئیں. بلکہ کھانے کی میز پر مناسب طور پر بیٹھ کر کھانا کھا ئیں. اس طرح آپ اپنا کھانا کسی بھی خلل کے بغیر کھا سکیں گے اور اپنی فیملی کے ساتھ کچھ معیاری وقت بھی گزار پائیں گے.

6. اپنی اضافی چربی کو آہستہ آہستہ کم کریں:
اگر آپ کی چربی کم ہو رہی ہے لیکن اتنی تیزی سے نہیں جتنی کہ آپ چاہ رہے ہیں تو حوصلہ شکنی اور گھبرانے کی کوشش نہ کریں. کیونکہ وزن میں اضافہ ہمیشہ ایک تیز عمل ہوتا ہے لیکن چربی کو ہٹانا اتنا ہی سست اور وقت طلب عمل ہے. بس آپ کو اپنی غذا پر بھر پور توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہے۔

7. ہمیشہ اچھی نیند لیں:
جتنا بھی ہوسکے ہو ہمیشہ اچھی نیند لیں. اگر آپ اچھی نیند نہیں لے سکتے تو آپ کا جسم بے چین ہوتا ہے اور آپ کو اپنی صحت خراب محسوس ہوتی ہے اور اسی وجہ سے غیرضروری بھوک کا احساس ہوتا ہے اور آپ غیر صحت بخش کھانا کھاتے ہیں. اس لئے ہمیشہ اچھی نیند لیں۔ یہ صحت مند اور صحت مند کھانے کے لیے بہت ضروری ہے۔

8. فوڈ پلانر چارٹ یا ڈائری بنائیں:
یاد رکھیں اگر آپ چربی کو کم کرنے کے معاملے میں سنجیدہ ہیں تو ہمیشہ فوڈ پلانر چارٹ یا ڈائری بنائیں. جہاں آپ لکھ سکتے ہیں جو آپ دن بھر کھانا چاہتے ہیں. اس سے آپ کو اپنے کھانے کی منصوبہ بندی پر قائم رہنے میں مدد ملے گی۔ تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ جن لوگوں کے پاس ہفتہ وار ڈائیٹ پلانر چارٹ، یا ڈائری موجود تھی ان کی چربی ہفتے میں دو بار کم ہوئی ان لوگوں کی نسبت جن کے پاس فقط ایک دن یا اس سے کم کا غذائی منصوبہ تھا یا.

9. شوگر کو چھوڑیں:
اضافی چربی میں کمی کی سب سے اہم ٹپ یہ ہے کہ آپ چینی یا شوگر سے بنی چیزوں کو کھانا چھوڑدیں. اس سے بچنے کے لئے آپ شوگر فری کھانے کی اشیاء جیسے شوگر فری براؤن روٹی، گندم کے بسکٹ اور بہت سی چینی سے پاک کھانے کی اشیاء استعمال کرسکتے ہیں جو کہ مارکیٹ میں باآسانی دستیاب ہوتی ہیں.

10. گرین ٹی کا استعمال:
دنیا بھر میں زیادہ تر لوگ کافی یا چائے کا شوق رکھتے ہیں. لیکن چربی کو بڑھنے سے روکنے کی راہ میں یہ بہت بڑی وجہ بنتے ہیں اور لوگ امید سے محروم ہوجاتے ہیں۔ بہترین غذائی مشورہ یہ ہے کہ جب بھی آپ کو کافی یا چائے کی ضرورت محسوس ہو تو گرین ٹی کا استعمال کریں اور ان سب چیزوں کی بجائے ہو سکے گرین ٹی کا استعمال کریں۔

11. فتح کا جشن:
ایک بار جب آپ اپنا وزن ایک ماہ میں 5 پاؤنڈ کم کرچکیں تو اپنے وزن میں کمی کی فتح منائیں، جنک فوڈ کھا کر یا کولڈ ڈرنکس کھا پی کر نہیں بلکہ اس طرح کہ اس طرح منائیں کئی فلم یا ڈرامہ اپنے اہل خانہ کے ساتھ دیکھیں یا پھر فیملی یا دوستوں کے ساتھ باہر گھومیں پھریں لیکن جنک فوڈ سے دور رہیں.

12. چیونگم ترک کردیں:
اگر آپ باقاعدگی سے چیو نگم کے عاشق ہیں تو بہتر ہے کہ اس عادت کو چھوڑ دیں. کیونکہ یہ چربی بڑھنے کی ایک بڑی وجہ ہے. اگر اس عادت کو چھوڑنا ممکن نہیں ہے تو اس عادت سے گدگدی کو کنٹرول کرنے کے لیے پودینے کی مٹھائیاں استعمال کریں۔

جی تو قارئیں! امید ہے کہ آپ پرہیز کرنے کے ان مشوروں کے ذریعے اپنے وزن میں اضافے کو آسانی سے کنٹرول کرپائیں گے.

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں